XEDEA / OBJETO

Gure elkartearen xedea kultura eta pertsonen harremanak sustatzea da, Yesa-Esa herriaren eguneroko bizitzari loturik daudenak eta bere luarraldeari.
El objeto de nuestra asociación es el fomento de la cultura y las relaciones interpesonales, en relación a la vida cotidiana del pueblo de Yesa-Esa y a su comarca.



ASOCIACIÓN-ELKARTEA

ARANGOITI-ESAM nace en agosto de 2007 tras la firma del acta de constitución,  con el número 5.738 del Registro General de Asociaciones de la Comunidad Foral de Navarra y con domicilio en 31410 Yesa-Esa (Navarra-Nafarroa) y en su estructura organizativa existen tres áreas de trabajo diferenciadas entre sí: Cultura, Juventud y Mayores. Contamos con una dirección de correo electrónico (arangoitiesam@gmail.com) y un blog (http://arangoiti-esam.blogspot.com/). El objeto de nuestra asociación es el fomento de la cultura y las relaciones interpesonales, en relación a la vida cotidiana del pueblo de Yesa-Esa,  su comarca y su entorno natural.

Miembros de la junta rectora:

- Presidenta / Lehendakaria: ISABEL JAREÑO
- Tesorera / Diruzaina: VITORI PINA
- Juventud / Gaztedia: IZASKUN AIZPURUA
- Cultura / Kultura: MONTSE OVIDE
- Mayores / Adinekoak:
- Secretario / Idazkaria: FERNANDO TREBOL

Gure elkartea 2007ko abuztuan jaio zen eraketa akta sinatu eta gero eta Nafarroako Komunitate Foralaren Elkarteetako Erregistro Nagusian 5.738 zenbakiarekin. Esa herrian kokatzen da eta bere antolaketan Kultura, Gaztedia eta Adinekoen atalak daude. Posta elektronikoa (arangoitiesam@gmail.cometa blog bat (http://arangoiti-esam.blogspot.com/). Gure elkartearen xedea kultura eta pertsonen harremanak sustatzea da, Yesa-Esa herriaren eguneroko bizitzari loturik daudenak, bere luarraldeari eta ingurune naturalari.